Mitt träningsprogram de närmaste sex veckorna

Mitt träningsprogram de närmaste sex veckorna ser ut som följer:

23 minuter på trappmaskinen
10x2 ryggvridningsmaskin
10x3 magböjningsmaskin
10x3 benpress
10x2 draneråtmaskin

10x3 bänkpress 40kg
10x3 benlyftmaskin 1
10x3 benlyftmaskin 2

10x3 bisceps hantlar
10x3 hantlar liggande övning
10x2 bröstmaskin
10x2 roddragningsmaskin

När dessa sex veckor är till ända ska jag övergå till ett mer professionellt rullande schema uppdelat på de olika muskelgrupperna och där jag nästan uteslutande kommer att använda hantlar och skivstång.

Andra bloggar intressant om: träning, stryrketräning, träningsprogram, toppform


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0