Redovisning vecka 5

Veckan började bra med två rejäla träningspass måndag och onsdag, men slutade i magsjuka och elände. Det möjligen positiva är att jag kanske förlorat en smula i vikt. Det visar sig imorgon.

Vikten låg i början av veckan ungefär som förra veckan på 96 kilo. Ska försöka köra en liten diet denna vecka för att se om lite resultat kan åstadkommas. Givetvis innebär en stillastående vikt när man styrketränar att andelen muskler gentemot andelen fett ökar, men bättre kan jag...!

På min lilla konditionsövning blev det 1,37 km i måndags och 1,27 km i onsdags.

Dieten består av, förrutom min Detox Dekokt:
Frukost: Yogurt, banan, äpple
Lunch: Sallad bestående av två sorter sallad, spenat, tonfisk, paprika, groddar, kidneybönor, en matsked olivolja och lite vinäger.
Middag: Samma
Kväll: inget

Andra bloggar om: toppform, diet, sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0