Februariträning till toppform

Jag och min familj har drabbats av upprepade maginfluenser i snart tre veckor. Toppformsprojektet haltar betänkligt, men nu är det dags att ta nya krafter. Februari är månaden då det är tid att lapa i sig solen för att undvika obalanser i serotenin nivåerna och en eventuell senare vårrdepreesion.

Långa vårpromenader blir därför ett självklart inslag i min träning under några veckor.

Styrketräningen återupptas imorgon. Den inledande "sexveckorsperioden" förlängs med åtminstone två veckor, sedan kommr jag att presentera ett mer systematiskt träningsupplägg för de kommande månaderna.

Andra bloggar intressant om: februari, sol, träning, toppform, maginfluensa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0